czwartek, 10 kwietnia 2014

White & Beige

Kochani dzisiaj stylizacja codzienna i wygodna + wysokie szpilki, na długie spacery się nie nadają ale na krótkie przechadzki jak najbardziej ! :)
Zdjęcia robione w biegu ale wraz z EWELINĄ DĘBSKĄ dałyśmy radę w 10 min hihi


Myślę że na dzisiejszą pogodę ten look jak najbardziej przypadnie Wam do gustu :*
Pierwsze zdjęcie zrobione przez moją koleżankę w jednej z galerii reszta z sesji :)





              Kardigan - sklep w moim mieście   
Torebka - Atmosphere     
Buty - sklep w Belgii     
Spodnie - Stradivarius
Kurtka - Zara

12 komentarzy:

  1. 1 <3 śliczne :)))

    Zapraszam:
    >>Mój blog klik<< :D

    obs za obs ty 1 napisz mi w kom. już i wklej link do tw bloga

    Jeśli ktoś ma bloga już długo, ale uważa że mój też ma szanse mimo że jest nowy niech napisz kom. lub emial : marta.martini00@gmail.com że chcesz ze mną współpracować.

    Polegałoby to na tym że w gadżetach ty i ja napisalibyśmy w tytule: Polecam zobaczyć , w treści link do bloga, j


    plis <3 wspaniały blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    Bardzo podoba mi się twoja kurteczka :*
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia *.* Bardzo ładna kurtka :)

    Zapraszam:
    >>Mój blog<< :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to zestawiłaś kurteczka plus kołnierz sweterka :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Piękne buty.;-)
    Dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja !
    zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak najbardziej w 100% na TAK :) Świetnie dobrane kolory, a te buty to mistrzostwo świata.
    Też chcę takie mieć :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń